X
تبلیغات
رایتل
 id=

چند راهنمایی ساده برای کاهش وزن و داشتن تناسب اندام

کاهش چربی ها ( به خصوص چربی های اشباع نشده) از رژیم غذایی 

 کاهش مصرف شیرینی جات (ساکارز) 

 کاهش حجم غذا (یا میزان کالری دریافتی) در وعده های غذایی و افزایش تعداد وعده های غذایی در روز 

 افزایش استفاده از مایعات  

حذف نوشابه های گازدار از وعده های غذایی 

 افزایش استفاده از میوه جات و سبزیجات  

استفاده از میوه به عنوان وعده اصلی غذایی در صبح (برای اشخاصی که از چاقی رنج می برند) 

 افزایش تحرک (تمرینات هوازی = تمرینات آرام که خیلی اشخاص را به نفس نفس نیندازد و باعث خستگی مفرط نشود ، به عنوان مثال: دویدن خیلی آرام) 

 استفاده از دم کرده های گیاهی غیر محرک ( به طور مثال : دم کرده چای سبز ) 

 خوردن صبحانه ( بر خلاف افکار عامیانه از نظر پزشکی ثابت شده است که خوردن یک صبحانه مفصل باعث تناسب اندام و ثبات وزن مطلوب شده) 

  

 

"حضرت صادق (ع): قبل از سیر شدن دست از غذا خوردن بکشید."

تاریخ ارسال: یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ | نویسنده: روابط عمومی | چاپ مطلب
نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد